مسیحای جوانمرد

مسیحای جوانمرد

هر روز بی تو روز مبادا است
مسیحای جوانمرد

مسیحای جوانمرد

هر روز بی تو روز مبادا است

وطن پرست مطرود

امروز خسته ی خسته بودم عمیقاً به این نتیجه رسیدم که تنها ترین آدم روی زمینم.

آخر روز کاری دوستم گفت : بلاخره بعد از چندماه تلاش یک نفر رو با 400 میلیون تومن راضی کردم بیاد بورس

گفتم: آفرین حالا با پولهاش تو معامله می کنی؟

-نه.

- از کارگزاری درصد می گیری؟

-نه

-پس چی؟

- ببین اگر 20 نفر رو اینطور بتونیم بیاریم ، بورس رونق اقتصادی میگیره و واسه همه خوبه...


دمت گرم رفیق خیلی باحالی.

زندگانی درد بی درمان ماست...

زندگانیم و زمین زندان ماست
زندگانی درد بی درمان ماست

راندگانیم از بهشت جاودان
وین زمین زندان جاویدان ماست

گندم آدم چه باما کرده است
کآسیای چرخ سرگردان ماست

خضر راه خویشتن باش ای رفیق
چشم گریان چشمه ی حیوان ماست
 
ادامه مطلب ...

علی کله!

هوا که گرم می شد، یا وقتی که دایی ها حال داشتن مارو میبردن علی کله، حالا اگر شام هم اونجا بودیم همه جا تقریبا ساکت بود و صدای آب بود و نسیم خنک و با سخاوت رودخانه و عطر خاصی که الان توی خونه و در تهران به مشامم می رسه!

یادش بخیر.

گویند سنگ لعل شود در مقام صبر

گویند سنگ لعل شود در مقام صبر

آری شود ولیک به خون جگر شود


خواهم شدن به میکده گریان و دادخواه

کز دست غم خلاص من آن جا مگر شود


از هر کرانه تیر دعا کرده‌ام روان

باشد کز آن میانه یکی کارگر شود


از کیمیای مهر تو زر گشت روی من

آری به یمن لطف شما خاک زر شود

من می خوام برگردم به کودکی

تلخ تلخم مثل یک خارک سبز،

سردمه و میدونم هیچ زمانی دیگه خرما نمی شم،

    چه غریبم روی این خوشه ی سرخ...


- من میخوام برگردم به کودکی!

+نمیشه!

                  کفش برگشت برامون کوچیکه.


- پابرهنه، نمیشه برگردم؟

+ پل برگشت توان وزن ما رو نداره!


-برگشتن ممکن نیست؟ 

             برای گذشتن از ناممکن کی رو باید ببینم؟


+رویارو! 

-رویارو؟

           کجا  زیارت بکنم ؟


+در عالم خواب...

-خواب به چشمام نمیاد!


+بشمار، تا سی بشمار،

-یک و دو ، سه و چهار ، پنج و ش...