مسیحای جوانمرد

مسیحای جوانمرد

هر روز بی تو روز مبادا است
مسیحای جوانمرد

مسیحای جوانمرد

هر روز بی تو روز مبادا است

اوضاع خیلی خیطه

دیروز یک بحث احمقانه با مدیرم داشتم، هرچند که اولش اونقدر احمقانه به نظر نمی رسید.

گفت : این ماشینی که من دارم خیلی توی چشمه و وقتی میرم مرکز شهر احساس امنیت ندارم میخوام یه ماشین سبک تر بگیرم نظرت چیه؟

گفتم: بله خوب ،ولی  به هر حال ماشین های داخلی هم مشکلات خودشون رو دارند و باید یه زنبیل بذاری توی تعمیرگاه که از حوصله شما خارجه!

- آره اینم هست ، ولی این ماشین هم اذیت خودش رو داره هر سری میبرمش تعویض روغن حداقل 12میلیون هزینه داره( اینجا فهمیدم که بحثم احمقانه بوده چون هنوز دارم برای 8میلیون تعمیر موتوری که قبل از عید پرداخت کردم تاوان می دم!)


خلاصه امر فکر میکنم بدبختی مثل آدامس میمونه یا شایدم مثل یه چرخ دنده معیوبه، هیچوقت تمام نمیشه فقط در مقاطعی شکلش تغییر میکنه.

یک هفته دیگه سرماه میرسه و من الان مشکلات بزرگتری از حقوق خودم دارم. خدا کمک کنه اینم رد کنیم.