مسیحای جوانمرد

مسیحای جوانمرد

هر روز بی تو روز مبادا است
مسیحای جوانمرد

مسیحای جوانمرد

هر روز بی تو روز مبادا است

انسان پوک پر از اعتماد

وقتی یک بچه کوچیک رو میبینیم که گریه می‌کنه چه حسی در ما ترغیب میشه؟ به نظرم ترحم چرا؟ چون به نظرم پشتوانه‌ای ندارند و تنها راه ابراز مشکلشون گریه است!

من آدم بزرگ‌ها رو هم همینطور می‌بینم، این باعث می‌شه که درکشون کنم، زیاد جدیشون نگیرم و نخوام که ناراحتشون کنم.

ما نهایتا یک کوه اتم هستیم که با یک هدفی دور هم جمع شدن و در نهایت هم از هم جدا می‌شن، چیزی جدی تر از این وجود نداره.

دو سال پیش یک مستند میدیدم از یک نوع زنبور در جنگل‌های استوایی این زنبور فقط 48 ساعت عمر می‌کرد و تنها وظیفه اش تولید مثل و گرد افشانی نوعی انجیر بود که خوراک غالب یک تعداد حیوان دیگر در جنگل بود... نقش این حشره از خیلی از آدم های این کره حیاتی تر می تونه باشه.

یه جایی خوندم زمین بدون انسان میتونه ادامه بده ولی بدون زنبور نه، خوب منطقی به نظر میاد!


جنازه‌های خوشبخت

جنازه‌های ملول

جنازه‌های ساکت متفکر

جنازه‌های خوش‌برخورد، خوش‌پوش، خوش‌خوراک

در ایستگاه‌های وقت‌های معین

و در زمینهٔ مشکوک نورهای موقت

و شهوت خرید میوه‌های فاسد بیهودگی


جمع آدم حسابی ها

من خیلی خوشحالم دوره دانشگاه با آدم‌های حسابی زیاد هم کلام شدم و به این موضوع افتخار می‌کنم.

چند وقت پیش رفتم یک سری به دانشگاه زدم و این که توی دیوارها و برد دانشگاه هنوز تصاویر نشریه ما بود خیلی بهم چسبید!

رفتم به یاد قدیم یه کاپوچینو بخورم ولی دیگه متاسفانه طمع همیشگی رو نمیداد...

یادش بخیر وقتی مغزمون از موازنه داغ می‌کرد میرفتیم یه کاپوچینو می‌خوردیم


دلم میخواد یه ون بگیریم با بچه های قدیم بریم ایرانگردی، ولی دیگه من رانندگی نکنم حسین حبیب و داریوش بذاره، محمد جفت راننده بشنیه مهدی هم رانندگی کنه، امیر هم آخر ماشین تا مقصد مراقبه کنه( بخوابه :|) مهدی عرب هم به شرط واگذاری موبایلش در کل سفر ، همسفر خوبیه مخصوصا مونولوگ‌هایی که با مرتضی برقرار می‌کنه، میثم هم میبریم که به وزن معنوی سفر افزوده بشه البته اگر تا اون موقع استاد دانشگاه نشه توی ینگه دنیا.

اختراع ضد کرونا

یکی از بندگان خدا کشفی کرده بود برای درمان کرونا، می‌گفت بشینید توی ماشین صداش رو تا آخر ببرید بالا و کرونا میپره، حالا جدای این که چه آهنگی دقیقاً میتونه کرونا رو بپرونه ولی این روش برای پروندن صداهایی که توی کله صحبت می کنند خیلی موثره!

کابوس به مثابه چپ کردن با ماشین

بعضی روزها که بعد از کابوس بیدار میشی یه آخیش میگی که خداروشکر خواب بود.

بعدی وقتا هم میگی چقدر این خواب بد طولانی شده و دنبال بیدار شدن یا دکمه برگشتش میگردی.

سه سال پیش دقیقا توی آذرماه که چپ کردم هم دنبال دکمه‌ی برگشتش بودم یا وقتی که رفتم شهرستان همه تسلیت می‌گفتن فکر می‌کردم سرکارم و الان با یه بیدار شدن همه چیز تموم میشه و کل مشکلات با آخیش ختم میشه 

زامبی‌ها

قراره دنیا رو با لشکر زامبی‌های مجازی و رهبری سلبریتی‌ها با خود کنترلی زامبی‌ها( یک ماتریکس نسبتاً پیچیده و پیوند قدرت و پول و شهرت) یک دست کنند و مدیریت کنند.