مسیحای جوانمرد

مسیحای جوانمرد

هر روز بی تو روز مبادا است
مسیحای جوانمرد

مسیحای جوانمرد

هر روز بی تو روز مبادا است

دیگه چه کاری می تونستیم بکنیم؟

استن : من بهت دروغ گفتم بیب

اولی: منظورت چیه؟

- فیلمی در کار نیست.

  دو هفته پیش میفن بهم گفت که قرار نیست ساخته بشه.

           فکر کنم دیگه مردم دلشون نمی خواد فیلم های لورل و هاردی ببینن.

...

اولی:  دو هفته پیش می دونستی که از فیلم خبری نیست؟!

-بله و حس خیلی بدی نسبت بهش دارم.

- استن...

    من می دونستم.

- می دونستی؟

- من میدونستم.

...

استن: صبر کن ببینم ، اگر دو هفته ی پیش هر دومون می دونستیم، چرا باز هم فیلم رو تمرین می کردیم؟

اولی : دیگه چه کاری می تونستیم بکنیم؟


پ.ن: دیالوگ انتهایی فیلم استن و اولی (Stan & Ollie) محصول 2018 کشور انگلستان



سرودِ آشنایی

کیستی که من

                  اینگونه

                         به‌اعتماد

نامِ خود را

با تو می‌گویم

کلیدِ خانه‌ام را

در دستت می‌گذارم

نانِ شادی‌هایم را

با تو قسمت می‌کنم

به کنارت می‌نشینم و

                          بر زانوی تو

اینچنین آرام

به خواب می‌روم؟


کیستی که من

                  اینگونه به جد

در دیارِ رؤیاهای خویش

با تو درنگ می‌کنم؟

تغییرات

خداروشکر داره یک اتفاقاتی می افته که میشه اسمش رو تغییرات گذاشت.

اوایلش کمی سردرگمی و دلشوره داشت ولی الان زندگی جذاب تر شده، هر روز با چالش های جدید و اتفاقات خفن!

یک گروه یک نفره توی تلگرام زدم اتفاقاتی که می افته طی روز رو اونجا ویس می فرستم، بعد هم گوششون میدم می خندم



چه خوش بی‌مهربانی هر دو سر بی

که یکسر مهربانی دردسر بی


اگر مجنون دل شوریده‌ای داشت

دل لیلی از آن شوریده تر بی


 

به غنیمت شمر ای دوست دم عیسی صبح

به جهان خرم از آنم که جهان خرم ازوست

عاشقم بر همه عالم که همه عالم ازوست


به غنیمت شمر ای دوست دم عیسی صبح

تا دل مرده مگر زنده کنی کاین دم ازوست


نه فلک راست مسلم نه ملک را حاصل

آنچه در سر سویدای بنی‌آدم ازوست


به حلاوت بخورم زهر که شاهد ساقیست

به ارادت ببرم درد که درمان هم ازوست


زخم خونینم اگر به نشود به باشد

خنک آن زخم که هر لحظه مرا مرهم ازوست


غم و شادی بر عارف چه تفاوت دارد

ساقیا باده بده شادی آن کاین غم ازوست


پادشاهی و گدایی بر ما یکسانست

که برین در همه را پشت عبادت خم ازوست


سعدیا گر بکند سیل فنا خانهٔ عمر 

دل قوی دار که بنیاد بقا محکم ازوست