مسیحای جوانمرد

مسیحای جوانمرد

هر روز بی تو روز مبادا است
مسیحای جوانمرد

مسیحای جوانمرد

هر روز بی تو روز مبادا است

کابوس به مثابه چپ کردن با ماشین

بعضی روزها که بعد از کابوس بیدار میشی یه آخیش میگی که خداروشکر خواب بود.

بعدی وقتا هم میگی چقدر این خواب بد طولانی شده و دنبال بیدار شدن یا دکمه برگشتش میگردی.

سه سال پیش دقیقا توی آذرماه که چپ کردم هم دنبال دکمه‌ی برگشتش بودم یا وقتی که رفتم شهرستان همه تسلیت می‌گفتن فکر می‌کردم سرکارم و الان با یه بیدار شدن همه چیز تموم میشه و کل مشکلات با آخیش ختم میشه 

نظرات 3 + ارسال نظر
سمند چپی سه‌شنبه 15 آذر 1401 ساعت 10:55

سمند رو چپ کردی ولی بجاش رفتید شرکت مروارید کسب و کار کاسپین رو تاسیس کردید، خوبه تا باشد از این چپ کردن ها باشد

هر شکست پلی هست به سمت موفقیت داداش حسین

سمند چپی سفید سه‌شنبه 15 آذر 1401 ساعت 08:29

زدی ماشین سمند بچه های کرمانشاه رو چپ کردی بعد میگی آخیش؟

چرا موضوع رو سیاسی می‌کنی ما مخلص منال کرمانشاه هم هستیم، نه دیگه اگر خواب بود میگفتم آخیش که متاسفانه خواب نبودم،یه جورایی برعکس بود قبل از حادثه خواب بودم

فاضله جمعه 4 آذر 1401 ساعت 06:47 http://golneveshteshgh.blogsky.com

سعی کنیدخاطرات تلخ رو فراموش کنید

توکل به خدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد