مسیحای جوانمرد

مسیحای جوانمرد

هر روز بی تو روز مبادا است
مسیحای جوانمرد

مسیحای جوانمرد

هر روز بی تو روز مبادا است

ممیزی

قبل از ممیزی، هر مطلب را چند بار با ترس زیاد می خوانم تا مبادا اشتباهی در نوشته ها باشد، اما بعد از طی کردن فرآیند تفتیش و گرفتن مجوز چاپ، مطالبم را مجددا با خونسردی و علاقه زیاد بررسی می کنم و هر وقت که به اشتباه فاحشی بر می خورم با لحنی خنده دار از خودم می پرسم که اینها دقیقا دنبال چه چیزی می گردند؟

نظرات 4 + ارسال نظر
هم راز سه‌شنبه 19 خرداد 1394 ساعت 22:33

خداروشکر
آهان!
فکر کردم همه مثل خودم هستن...فصل امتحان و غیر امتحان نداره حضور من در نت
موفق باشید

خیلی ممنونم

هم راز دوشنبه 18 خرداد 1394 ساعت 19:24

سلام.کجایید،نیستید...
امیدوارم حالتون خوب باشه

سلام وقت بخیر،
خیلی متشکرم بله خوب خوب!
فصل امتحانات شروع شده و مشغول درس ها هستم.

هم راز چهارشنبه 13 خرداد 1394 ساعت 22:36

خب آنها دقیقا دنبال چه چیزی می گردند؟

هنوز بهش نرسیدم ولی تقریبا مثل تمام کارهای اداری دیگه می مونه!
یک فرم رو 80 نفر بدون این که بهش نگاه کنند فقط باید امضا بکنن...

هم راز چهارشنبه 13 خرداد 1394 ساعت 22:31

این حرف از چه شخصیه؟

احسان خدمتگزار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد