مسیحای جوانمرد

مسیحای جوانمرد

هر روز بی تو روز مبادا است
مسیحای جوانمرد

مسیحای جوانمرد

هر روز بی تو روز مبادا است

هر روز بی تو روز مبادا است!

وقتی تو نیستی

نه هست های ما

چونان که بایدند

نه بایدها...

مثل همیشه آخر حرفم

و حرف آخرم را

با بغض می خورم

عمری است

لبخندهای لاغر خود را

در دل ذخیره می کنم:

باشد برای روز مبادا!

اما

در صفحه های تقویم

روزی به نام روز مبادا نیست

آن روز هر چه باشد

روزی شبیه دیروز

روزی شبیه فردا

روزی درست مثل همین روزهای ماست

اما کسی چه می داند؟

شاید

امروز نیز روز مبادا

باشد!

وقتی تو نیستی

نه هست های ما

چونان که بایدند

نه بایدها...

هر روز بی تو

روز مبادا است!

نظرات 3 + ارسال نظر
شازده کوچولو شنبه 23 فروردین 1399 ساعت 08:41

ای نفست یار و مددکار ما کی و کجا وعده دیدار ما
اللهم عجل لولیک الفرج

احسنت شازده جان

ستاره بامداد جمعه 22 فروردین 1399 ساعت 11:05 http://morningstars.blogsky.com

به نام خدا

دوست عزیز سلام. من در حال انجام یک پژوهش هستم. ممنون میشم اگه با پر کردن پرسشنامه زیر به من کمک کنین.

هم وطن عزیز لطفا با پرکردن پرسشنامه زیر که در رابطه با اثرات دستگاه اینکوباتور بر شخصیت نوزاد می باشد ، شما هم در این پژوهش سهیم باشید.



عنایت کنید خودتان پر کنید و در حد امکان به دیگران هم معرفی کنید. پاسخگویی هرچه بیشتر شما عزیزان بر دقت نتایج می افزاید.



سپاس از همکاری شما



مرادی- کارشناس ارشد مشاوره توانبخشی



لینک پرسشنامه :



https://forms.gle/ZFDmdeDe7cawG91g7

سلام ،
انجام دادم، آرزوی موفقیت دارم

379 جمعه 22 فروردین 1399 ساعت 09:09 http://nazdikeghiam.mihanblog.com

اللهم عجل لولیک الفرج

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد