مسیحای جوانمرد

مسیحای جوانمرد

هر روز بی تو روز مبادا است
مسیحای جوانمرد

مسیحای جوانمرد

هر روز بی تو روز مبادا است

شاید این ها یک فیلم نباشند

"نگران نباش اینا همش فیلمه"

این رو مادرم بهم می گفت وقتی که پای فیلمی گریه می کردم .

حالا هر وقت کنار موقعیت دردناکی در جامعه قرار می گیرم این حرف رو به خودم می گم و آروم از کنارش رد می شم.


ای کاش همون موقع بهم می گفتن: " اینها بخشی از واقعیت های این جامعه است که قراره با اون مواجه بشی( و این  هم یک نوع همدردی لوکس می شد که فقط پشت تلوزیون تجربه اش کرد.)

اگر ناراحتت می کنه باید قوی بشی و کاری که از دستت بر میاد رو انجام بدی."


امروز افراد جامعه با همه ی درد و ناراحتی هاش از کنارم رد می شوند و من فقط تماشاگرم.

نظرات 3 + ارسال نظر
روشنک خانوم جمعه 2 تیر 1396 ساعت 19:02

در کل افرادی که از جواب دادن طفره میرن غ.ق.تحملن. خدا رحم کنه اگه وارد زندگی بشن. هر روز فیلم اکشن دارن.
مرد اگه احساساتی باشه که خوبه، تازه شبیه آدما میشه، ولی خب نیستن و متاسفانه کاری هم از دست ما برنمیاد و الا کوتاهی نمی‌کردیم.


(خیلی ممنون)

بله خدا بهشون رحم کنه!
احسنت

روشنک خانوم جمعه 2 تیر 1396 ساعت 15:40

والا من تو جامعه دو دسته می‌بینم. مرفهین بی درد‌ و مستضعفین بی عقل.

دردمنداشون خیلی کم‌اند.

بعضی وقتا می‌گم حقشونه، بذار روز به روز بدبختانه‌تر زندگی کنند.

البته اگر منظور شما همون منظور من هم باشه. (چون هیچ وخت متوجه نشدم حالا برداشتم درست بوده یا نه. مثه اون معلم شهیدو که فکر کردم منظور استاد مطهریه)

بله البته دسته ی سومی هم وجود داره که به دلیل استثمار یک عده ی دیگر اصلا فرصتی برای فکر کردن پیدا نمی کنند، برای مثال شما به کودکان کار نگاه کنید، تا وقتی که به سن راه رفتن و حرف زدن میرسن باید دوره بیوفتن توی خیابون و با کار و مردم سروکله بزنند، اینا کی وقت داشتند تا برای زندگیشون تصمیم بگیرند یا به عبارتی کی فرصت پیدا می کنند تا تغییر کنند؟

شما معمولا یک جنبه ی دیگه رو میبنید که من کلا حواسم به اون نبوده واین خیلی خوبه

روشنک خانوم جمعه 2 تیر 1396 ساعت 15:33

واقعا مردا گریه می‌کنن؟؟؟؟؟؟ (:

بهشون نمیاد؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد